RSS

Kerjaya Jururawat

Pernahkah pelajar lepasan SPM terfikir untuk menjadi jururawat ataupun memang anda sedang mencari maklumat mengenai bagaimana untuk menjadi seorang jururawat. Sememangnya jururawat amat penting dalam masyarakat dan Boleh dikatakan, hari demi hari, makin banyak hospital kerajaan yang dibina bagi menampung jumlah pesakit yang kian ramai mengikut pertambahan penduduk di Malaysia. Bayangkan di sesebuah hospital, amat ramai jururawat yang diperlukan bagi memberi rawatan. Berbeza dengan profesion lain, yang hanya diperlukan sejumlah kecil di sesebuah hospital.


Saya berbesar hati untuk berkongsikan dengan anda info lanjut mengenai Kerjaya Jururawat dimana sahabat saya yang bernama Ikhwan Muslimin telahpun berjaya menghasilkan ebook yang bertajuk " Panduan Kerjaya Jururawat " sesuai dengan beliau yang berkerja sebagai Staff Kesihatan di Terengganu. Harapannya semoga dengan launchnya ebook ini dapat membantu lebih ramai lepasan SPM dan graduan universiti dalam mencapai cita-cita mereka untuk menjadi “JURURAWAT”.


Menurut fakta penting bilangan calon SPM pada tahun 2011 adalah seramai 469201 orang, oleh kerana calon lepasan SPM ramai dan kuota yang disediakan untuk Kerjaya Jururawat adalah terhad, maka perlunya kepada pengetahuan yang lebih mendalam mengenai cara memohon dan menghadapi temuduga. Jadi tidak silap lagi dengan adanya ebook Panduan Kerjaya Jururawat ini akan membantu serta memudahkan anda dalam mendapatkan pekerjaan sebagai jururawat.

Sebelum saya terangkan apa yang terkandung dalam ebook ini, mungkin anda ada bermacam-macam persoalan lagi yang akan timbul, antaranya..

Apakah kerjaya JURURAWAT ini sebenarnya, anda kurang faham?
Bagaimana anda hendak mula menjadi seorang JURURAWAT ini?
Anda tiada idea, apa yang boleh anda buat persediaan sekarang?
Bagaimana untuk anda ketahui kerjaya ini amat menyeronokkan?
Bagaimana untuk menarik penemuduga untuk memilih anda untuk layak?
Bolehkah anda bersaing dengan orang ramai lain yang turut memohon?
Anda bukan lulusan kerajaan, boleh ke anda memohon JURURAWAT ini?

Mari saya kongsikan apakah sebenarnya yang terkandung dan apa yang istimewanya ebook ini. Dalam ebook Panduan Kerjaya Jururawat terdapat 6 MODUL yang mantap dalam penerangannya antaranya :-

MODUL 1 : PANDUAN KERJAYA JURURAWAT

MODUL 2 : PERMOHONAN BAGI LEPASAN SPM

MODUL 3 : PERMOHONAN BAGI LEPASAN DIPLOMA

MODUL 4 : PANDUAN LENGKAP TEMUDUGA

MODUL 5 : PANDUAN PENULISAN RESUME

MODUL 6 : SOALAN LAZIM TEMUDUGA JURURAWAT

Selain itu anda juga ditawarkan BONUS iaitu CARA MEMOHON JURURAWAT
DI HOSPITAL SWASTA DENGAN MUDAH! 

Harga bagi ebook ini RM40 dan memang cukup berbaloi apa yang anda bayar dengan ilmu yang anda akan perolehi nanti, kalau anda nak cari sendiri semua maklumat ini saya jamin memang tak cukup RM 40 tu malah lebih adalah. Jadi tak perlu risau dan sayang nak laburkan RM40 untuk ilmu yang mampu mengubah masa depan anda dan memberikan anda peluang untuk memulakan kerjaya anda sebagai seorang jururawat.

Maklumat Lanjut Tentang Ebook ini Klik Banner Di bawah :

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...